مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-09سياسي

سوت زنی| فرماندار کاشان: فعالیت معدن کامو تا صدور رای شورای معادن استان متوقف شد


به گزرش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیش از یک سال است مردم منطقه کم از توابع شهرستان کاشان، به دلیل فعالیت معدن کامو در این منطقه اعتراض هایی را به مسؤولان ذی ربط داشته اند؛ مبنی بر اینکه فعالیت معدن مذکور، آب چمشه ای که برای کشاورزی و شرب مردم منطقه است را تحت تأثیر قرار داده است.

چندی پیش بود که در اقدامی خودجوش، مردم این منطقه با بستن جاده منتهی به معدن، از فعالیت معدن جلوگیری کردند تا مسؤولان برای حل این مشکل راه چاره ای بیندیشند؛ پیگیری های خبرنگار فارس نشان داد بیش از یک سال است که این موضوع در بین مسؤولان مطرح بوده و نظر نهایی به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیم کارشناسی و مشاور آب منطقه ای منوط شده و این گزارش نیز قرار بود در پایان اسفندماه ارائه شود که با تأخیر چندماه روبرو بوده است (مطلب را در اینجا بخوانید ).

با پیگیری های صورت گرفته بعدی خبرنگار فارس و همچنین اطلاع از برگزاری جلسه بین مسؤولان شهرستان و منطقه و نماینده های مردم و کشاورزان آن منطقه، جزییات تصمیمات اخذ شده را از سرپرست فرمانداری کاشان جویا شدیم.

باید منتظر رأی شورای عالی معادن استان باشیم محمد شریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، در ارتباط با آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت معدن کامو اظهار داشت: در خصوص معدن سنگ آهن کامو جلسه ای با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| فرماندار کاشان: فعالیت معدن کامو تا صدور رای شورای معادن استان متوقف شد

سوت زنی| فرماندار کاشان: فعالیت معدن کامو تا صدور رای شورای معادن استان متوقف شد